Inpakken en wegwezen 😔

1 december 2017 - Cape Town, Zuid-Afrika

1-12 Helaas de dag van vertrek is nu echt aangebroken, we gaan na het ontbijt nog even wat winkelen en moeten zorgen dat we rond half 2 op het vliegveld zijn om de auto's in te leveren, deze afhandeling duurt ook altijd nog even. De warme kleding in een aparte tas gedaan, dit ga ik pas aan doen op het vliegveld nu nog even topje, rokje en slippertjes 😎.
We vliegen om 18:15 uur weg en gaan in Dubai 2 uurtjes de benen strekken om vervolgens weer door te vliegen.
Ik (wij) kijken terug op 5 fantastische weken, heel veel mooie dingen beleefd en weer veel gelachen. Bedankt voor al jullie leuke reacties op de reisverhalen en tot ziens in Nederland 🤗

1. Ingrid:
    1 december 2017
    Goede reis! Enne stop die dikke trui maar niet te ver weg 🙃.
  2. Marja:
    1 december 2017
    Genoten van je prachtige reisverhalen en foto's Jac! Wat een mooie vakantie hebben jullie gehad! Geniet nog heel even van de warmte op je slippers, want dat worden morgen weer laarzen, ben ik bang! Goede terugreis!
  3. Rob Hogerbrug:
    1 december 2017
    Goede reis en hou de warme trui en regenjas bij de hand 😊👍
  4. Sander:
    1 december 2017
    Goeie reis!!! Geniet van de laatste zonnestralen, het is hier flink koud!!
  5. A.Cok van zleeuwen:
    1 december 2017
    Tot gauw in Zoetermeer! Goede reis!
  6. Sonja:
    1 december 2017
    Een rustige vlucht en fijn dat jullie weer deze kant opkomen😊
  7. A hogerbrug:
    1 december 2017
    Hallo luitjes.Even nog een laatste bericht van hier Jullie hebben een fijne vacantie gehad,dat kan niemand je meer afnemen.Nu nog wat uitrusten en dan maar op naar het volgend jaar en nog wat sparen natuurlijk.Wij wensen jullie een heel goede reis en wij zullen maar zeggen een behouden aankomst in Duiven.Hartelijke groeten van ons.Trek maar wat warms aan,want hier is de temperatuur iets lager dan bij jullie.Groetjes en tot ziens.Doeiiiii An/Pa.
  8. Carin Borgert:
    1 december 2017
    Wat een geweldige vakantie hebben jullie beleefd en wat heb ik ervan genoten om mee te lezen! Goede reis terug!
  9. Marcella:
    1 december 2017
    Goede reis! Mooie reisverhalen Jaq! Ook de kaplaarzen mogen straks weer uit de kast 😂
  10. Andrea:
    4 december 2017
    Genoten van de foto’s en verhalen
    Nu weer veilig naar huis😃