Reisdag

3 november 2017 - Hazyview, Zuid-Afrika

Vandaag een reisdag naar Kruger Adventure Lodge. Op het gemak ontbeten en rond 10:00 uur vertrokken. Nog geen uurtje onderweg en we hadden snelheidscontrole En ja hoor Leo was het haasje, iets te hard, graag betalen 😥. Na kwartiertje oponthoud weer verder en zijn we gestopt bij uitzicht punt over de " 3 Rondawels" heel mooi. Weer verder door naar "Bourke's Luck Potholes", daar wandeling gemaakt en onder de indruk van de werking van de natuur. Na de lunch door naar Gods Windows, na een lekkere klim naar boven een onwijs mooi uitzicht, echt iets om stil van te worden. Even staan genieten en toen door naar Kruger Adventure lodge. Daar werden we gelijk uitgenodigd om een Zuid-Afrikaanse dans avond bij te wonen, super leuk. Lekker gegeten en bedje in, morgen door naar Swaziland.

1. Rob Hogerbrug:
    Toch boffen, meestal krijgt Hans de bekeuringen 🤣
  2. Hanna van Dijk:
    3 november 2017
    Jullie hebben al heel wat beleefd zo na een kleine week! Heel leuk om vanaf afstand mee te kunnen lezen en kijken. Alle goeds daar enne Leo: houd je ze wel te vriend daar ;-)? Liefs uit Rotterdam
  3. Linda:
    3 november 2017
    heb je leo net zo hard aangepakt als pa wanneer die een boete krijgt😉?
  4. A.Cok van zleeuwen:
    3 november 2017
    Ik geniet mee van alle verhalen en foto,s.Suse kent de plekjes!
  5. Marja:
    3 november 2017
    Jemig, wat is het daar mooi zeg; kan me voorstellen dat je er stil van wordt!