3 relax dagen in Knysna

18 november 2017 - Knysna, Zuid-Afrika

(17-11) Toen wij gisteren aankwamen ik onze guesthouse hadden we weer een lach momentje. De gastvrouw gaat ons opgetogen onze kamer laten zien, doet de deur open en het water stroomt uit het plafond over de vloer, die arme vrouw stortte bij in. In ieder geval even iets behelpen geweest voor 1 nacht met de douche 🚿 maar vandaag is alles weer gemaakt. Omdat de loodgieter in onze kamers moest zijn kregen we een ontbijt aangeboden in een strand restaurant. Dat was niet verkeerd, een prachtig uitzicht en heerlijk ontbeten. Daarna rondje omgeving gelopen en later met de auto door naar de Buffelbaai en Brenton on Sea, lekker geluncht aan het water. Vanavond naar een Portugees restaurant geweest maar dat was geen succes ☹ dus morgen maar naar ons 1e restaurantje terug. Het weer was 🌞 vandaag.
(18-11) Opgestaan met prachtig weer en na het ontbijt over het lage tij naar de overkant van de baai gelopen voor een bakkie koffie. Terug de auto gepakt en naar Plettenbergbaai gereden. Heerlijk strand (natuurlijk even lunchen en stukje strand gevoeld) de rest van de middag relaxen, appen en boekjes lezen in onze guesthouse. S'avonds gaan eten bij de Italiaan en morgenavond ter afsluiting van ons 3 daags verblijf hier weer eten in ons 1e restaurant (super lekker). Ook besloten dat wij morgen na het ontbijt een dag op het strand van Plettenberg gaan vertoeven 🌊 en Leo en Wilma thuis blijven en s'middag de golfbaan op gaan 🏌️‍♂️.

1. Rob Hogerbrug:
    18 november 2017
    Lachuh 😂🌊
  2. Marja:
    18 november 2017
    Hahaha, niet te geloven! Even behelpen, maar dan heb je ook wat! Prachtig verblijf weer en die ligging!!! Genietse op het strand!
  3. Peet:
    19 november 2017
    Heerlijk, ook op z'n tijd relaxen en met een prachtig uitzicht, wat wil een mens nog meer. Gelukkig nog volop tijd om te genieten.
  4. Andrea:
    19 november 2017
    Onderweg weer naar huis vanaf Disney jullie reisverhalen heerlijk zitten lezen en bekijken, geweldig wat n avontuur, geniet nog lekker, wij kijken mee👍
  5. Anita thuis:
    20 november 2017