Naar St. Lucia

7 november 2017 - Saint Lucia, Zuid-Afrika

Een bewolkte/grijze ochtend met af en toe spetters 🙃. Na het ontbijt de spullen gepakt en onze route vervolgt naar St.Lucia. Dit was maar een korte reis van 1,5 uur. De avond ervoor hadden we een appartement besproken en eenmaal aangekomen is dit een goeie keus geweest. Grote woonkamer met open keuken, 3 slaapkamers, 2 badkamers en uitzicht over zee. Jammer dat het weer steeds slechter werd en we daardoor niet lekker aan de kust konden gaan zitten. Maar om nou niets te gaan doen vonden we ook magertjes dus toch de boottoer van 16:00 uur geboekt die ons over de wetlands vaart tussen de Hippo's en krokodillen. Eenmaal op de boot was het steeds harder gaan regenen zodat onze zitplaatsen een klein zwembadje werd 🏊‍♂️. Dus dan maar 2 uur gaan staan, wel veel Hippo's gezien maar geen krokodillen. Na een half uur op die boot waren we het al spuugzat aan het worden, lichtelijk bevroren hebben we ons door de laatste 1,5 uur geworsteld. Kortom leuk zo'n Hippo maar niet in deze setting🤣. Lekker in ons hutje flesje wijn en biertje opengetrokken en alvast een overnachting in Durban geboekt .
Daarna gaan eten (tip v.d eigenaresse van het appartement) bij de waterski club. Aparte eetgelegenheid, picnictafels en tentzeilen die de boel een beetje droog hielden, het was ook wel handig om je jas aan te houden tijdens het eten☃️. Het eten was trouwens heerlijk, nu terug en duiken we ons bed in, morgen hopelijk beter weer.

1. A.Cok van zleeuwen:
    7 november 2017
    Jammer van het weer, morgen beter!
  2. Rob Hogerbrug:
    Na regen komt ........
  3. Andrea:
    7 november 2017
    Prachtige foto's vd hippo's, das wat waard in de drup
  4. Linda:
    8 november 2017
    troost je hier moest ik krabben sochtends