Annulering reis Jordanië

21 september 2022 - Zevenaar, Nederland

Kleine update van mijn kant, reis Jordanië is niet door gegaan, ik heb een maag/ darm virus of voedselvergiftiging opgelopen, vanaf maandag avond alleen maar het toilet gezien, was niet in staat om op reis te gaan en we hebben onze reis moeten annuleren. We hopen nog een last minute te boeken naar de zon voor vlg week. Jordanië hopelijk volgend jaar. Dus hierbij sluit ik het reis verhaal Jordanië om het hopelijk volgend jaar weer op te starten 👋

1. Rob Hogerbrug:
    21 september 2022
    Niet te filmen deze wending. Hopelijk snel weer beter en toch nog ff weg naar de zon. Beterschap 💪
  2. Marja:
    Zó sneu voor jullie en vooral erg naar voor jou, superbalen dit!! Hopelijk lukt het nog even naar de zon!! Veel beterschap!!🙏🥰
  3. Sonja:
    21 september 2022
    Verdrietig, het is jullie zo gegund. Snel beter worden om weer energie op doen in de zon:-)
  4. Marjolein:
    Ohhh jeetje 🙄 wat jammer voor jullie. Nou goed beter worden en een korte zonvakantie als extraatje. Beterschappies