De reis

12 november 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

We zijn onderweg, onze buurman heeft ons afgezet en als verrassing stond op Arnhem Centraal Sander en Fiene te wachten om ons uit te zwaaien. Na veel kusjes en zwaaien vertrokken we naar Schiphol. De eerste vlucht is naar Londen en dan door naar Kaapstad. In Kaapstad paar uurtjes wachten en dan door vliegen naar Durban. Nog gauw lekker kopje koffie nemen en dan kunnen we. 👋

1. Sonja:
    12 november 2018
    Het mooie avontuur is voor jullie begonnrn. Een goede reis en we kijken uit naar jullie reisverhalen. En & Son😎
  2. Sander:
    Geniet ervan!!😘😘
  3. Rob Hogerbrug:
    12 november 2018
    Fraaie verrassing. Altijd goed begin van de reis. Veel plezier.
  4. Anita kleintjens:
    Wat een leuke verrassing. Mooi begin van jullie reis samen. Geniet van al het moois.
  5. Hetty de Bock:
    12 november 2018
    Heerlijk hoor, lekker genieten daar. En leuk om mee te genieten 😊😎
  6. Theo en Annie:
    Wat een leuke verrassing. Geniet van jullie mooie reis.
  7. Carin Borgert:
    12 november 2018
    Wat een heerlijk vooruitzicht een paar weken genieten in Afrika!!! Enjoy
  8. Andrea:
    Heel veel plezier en wat een verrassing 😃opa en oma
  9. Peet:
    Een goed begin. Geniet!
  10. Marja:
    13 november 2018
    Superleuke verrassing!! Nu kunnen lekker gaan genieten!!