Bijzondere reis

3 november 2017 - Lobamba, Swaziland

Vertrokken uit Hazyview en richting Swaziland. Grappige tafrelen bij de grensovergang. Eenmaal in Swaziland was de weg een drama, bijna hilarisch te noemen. De landen zijn geen grote vrienden. Swaziland is het Zwitserland van de regio. Er is een stukje niemansland tussen beide grensposten. Diverse slagbomen en rustig rijden tussen hoge hekken door. We hebben nog nooit zoiets meegemaakt. De uitzichten en vergezichten zijn fenomenaal. Kleurrijke huisjes tegen de berghellingen en alle soorten van het vee op en langs de weg. We hebben er wel heel lang over gedaan. Uiteindelijk met 6 meter stof op de auto aangekomen in Ezulwini, mooi boutique hotel. Prachtig onderkomen. Hele luxe kamers . Het lokale bier Sibebe en een flesje Chardonnay smaakt heerlijk. Morgen Swazieland weer uit en verder naar St. Lucia aan de zuidkust. Daar verblijven we drie dagen tussen krokodillen en nijlpaarden. Tot nu toe is het allemaal heel indrukwekkend en zijn de mensen ontzettend vriendelijk en aanspreekbaar. Het gevoel is veilig en al met al een grote kleurrijke bedoeling met vrolijke mensen. Top !
Tot morgen. Proost !

1. Rob Hogerbrug:
    Supergaaf
  2. Hilde:
    Super, proost!!
  3. Marja:
    3 november 2017
    Zo leuk om jullie te volgen, leuke verhalen!!
  4. Carin Borgert:
    3 november 2017
    Het is heel herkenbaar!! Heerlijk om het nog eens mee te beleven. Zoveel te zien en zoveel indrukken he? Geniet er lekker van met z'n allen!
  5. Andrea:
    5 november 2017
    Helemaal geweldig, we genieten mee
  6. A hogerbrug:
    7 november 2017
    Bedankt voor de mail.Jullie beleven zo nog eens wat.De hele diergaarde hebbenjullie nog niet gezien,maar je heb even de tijd.Hier is alles nog goed en zijn benieuwd naar het
    volgend bericht.De groeten,vanons,ook Wilma en Leo.An/Pa