Kaapstad en vertrek

4 december 2018 - Kaapstad, Zuid-Afrika

3-12-18 Laatste volle dag voor vertrek. Het heeft vannacht behoorlijk geregend en is nu aardig bewolkt en fris dus er wordt binnen ontbeten.  Wij hebben gelijk besloten lekker in de toeristenbus te stappen en alle routes af te gaan. Eerst de langste route genomen en geleidelijk brak de zon door. In het centrum van Kaapstad koffie gedronken en daarna door met de 🚍 naar Camps Bay om lekker nog een uurtje op het strand te zitten en wat te eten. Toch nog verbrand deze dag 😳 (vooral Hans) . Vervolgens richting guesthouse gegaan en voor het laatste diner geboekt in Nelsons Eye, top eten👍.

4-12-18 Uitgeslapen en ontbeten, daarna de koffers gaan reorganiseren, altijd een leuk klusje😶. Onze super leuke guesthouse verlaten en nog even naar Signal Hill gereden. Op deze berg starten de paragliders, leuk om ze als vogeltjes in de lucht te zien. Daarna door naar Bloubergstrand (dat zaten we vorig jaar een paar dagen in een guesthouse). Lekker langs het strand gelopen en daar geluncht. Toen kregen we bericht dat onze vlucht vertraagd was🤔.  Het verzoek was om wel op de normale tijd ons te melden op het vliegveld om te kijken wat er te regelen zou zijn. Dus op naar het vliegveld. Bij de balie van BA was het inmiddels een gekkenhuis, reden van de vertraging was dat de piloot ziek is geworden 🤢 en er pas vannacht door en andere piloot terug gevlogen kan worden😳. We hebben van alles geprobeerd maar was niets te regelen. I.p.v 20:00 uur vertrek wordt het 02:00 uur en de aansluiting in Londen schuift ook op. Verwachte aankomst 5-12-18 in A'dam om 18:00 uur. Als compensatie voor de overlast hebben we allebei een bon van €8,00 voor een diner gekregen, ik zeg Mcdonalds we komen eraan😂.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rob Hogerbrug:
    4 december 2018
    Jullie hebben je vast niet ingesmeerd, omdat het bewolkt was. Wel een geslaagde vakantie geweest denk ik.
    Het zit jullie niet mee met de vluchten, maar een dinerbon van McDonalds is dan wel weer super hahahah. Goede thuisreis.
  2. Jacqueline:
    🍟🍔🥤😂
  3. Sonja:
    4 december 2018
    Vertraging zitten jullie niet op te wachten maar na zo’n fantastische reis ben je dat zo vergeten. Ondanks dat we jullie gevolgd hebben horen we graag de rest. Jullie kunnen nog net de Sint het land uit zwaaien😊. Een goede vlucht🛩
  4. Marja:
    4 december 2018
    Oh jammer, het zit niet mee met de vluchten! Maar volgens mij hebben jullie een superfijne vakantie gehad! Genoten van de verhalen en prachtige foto's! Goeie thuisreis en tot gauw!🛬👍😘
  5. Wilma:
    4 december 2018
    Wat een prachtige reis hebben jullie gehad na alle verhalen te hebben gelezen, foto’s en video’s te hebben gezien. Hier kunnen jullie nog lang op teren, een jaartje misschien....
    Alleen moeten jullie je nog even helaas vermaken op de vluchthaven, maar aankomen in Duiven doen jullie zeker!!🐄🌲
  6. Peet:
    4 december 2018
    Wens jullie ondanks de vertraging een goede terugreis. Geniet nog heerlijk na in de vakantiedagen die nog resten🤗
  7. Andrea:
    4 december 2018
    Hmmm, ff balen, tijd ga je doorkomen door alvast foto’s te sorteren 🤣🤣🤣
    Hele goede terug reis😘
  8. Hetty de Bock:
    5 december 2018
    Zo zeg...Zit het er alweer op! Weer een super-reis gemaakt! Goede terugreis en tot gauw!