Dubai

28 oktober 2017 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Na een hele goeie vlucht vroeg in de morgen aangekomen in ons appartement (03:30 uur) in Dubai. Na kort nachtje slapen gingen we om 08:30 op pad. Zoveel mogelijk proberen te zien in 1 dag was ons motto. Eerst naar het oude gedeelte van Dubai, overgevaren met gammel bootje en daar door de smalle straatjes heel veel winkeltjes bekeken, het is één groot kleurig gebeuren van kruiden en kleden. Daarna met de metro naar Dubai mall, waar we net het spektakel van de waterfonteinen konden meemaken, (heb filmpje bijgevoegd). Vervolgens met de taxi naar Palmeiland en daar het Atlantis hotel bezocht, echt prachtig. Vanaf Palmeiland met metro rail terug naar appartement gegaan, opgefrist en daarna door voor een bezoek aan Jumarai beach waar we heerlijk hebben gegeten. Nu terug en vroeg ons bed in, morgen om 06:00 uur op en dan om 10:00 uur vlucht naar Johannesburg waar we de auto's ophalen en door rijden naar onze 1e overnachting in Afrika.

1. Mirjam:
    28 oktober 2017
    Haha wauw respect zeg, zoveel zien in 1 dag! Lekker slapen en hele goeie reis morgen!
  2. Sander:
    Gaaf!!!
  3. Linda:
    leuk hoor!!
  4. Sonja:
    28 oktober 2017
    Leuke korte indruk. Heb je weer goed samengevat Jacq. Op naar Afrika. Goede vlucht🛩
  5. Andrea:
    👍🏻😃
  6. Rob Hogerbrug:
    29 oktober 2017
    Mooie opening van de vakantie 🔝
  7. Ingrid:
    29 oktober 2017
    Dat was een goede start van de vakantie! Ik blijf jullie op afstand volgen. Leuk! Op naar Zuid-Afrika.
  8. Marja:
    Mooi begin van jullie reis! Nu onderweg naar Johannesburg!👌😉💋
  9. Antoine:
    30 oktober 2017
    Indrukwekkend Dubai :-) heel veel fun in South Africa!!!