Aankomst Zuid-afrika

30 oktober 2017 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Weer vroeg op, taxi in naar het vliegveld. Na goede reis aangekomen in Johannesburg en gelijk de auto's opgehaald. Door naar de overnachting Avant garden Lodge. Het was al pikdonker toen we daar heen moesten rijden maar Leo staat zijn mannetje en wist de route al uit zijn hoofd, rustgevend gevoel😉. Heerlijk geslapen en Hans en ik zitten nu in het zonnetje te genieten en wachten tot Leo en Wilma komen ontbijten. Dan gaan we door naar de Ku Sungula Lodge bij Hoedspruit waar onze 4 daagse safari is besproken. Daar hopen we veel wild te zien en mooie foto's te maken.

1. Rob Hogerbrug:
    30 oktober 2017
    Mooi plekkie voor ontbijt.
    Kijk bij safari uit voor wilde beesten, Ze hebben daar geen hek tussen mens en dier 😜🤣
  2. Sander:
    30 oktober 2017
    Ziet er gaaf uit!! fijn dat jullie veilig zijn begonnen aan de reis!! Geniet ervan!!
  3. Peet:
    30 oktober 2017
    Heerlijk, ziet er fijn uit zeker met dat zonnetje. En dan ook nog gereden worden, toppunt van luxe, maar is jullie gegund. Alles goed gegaan met de oren ?
  4. Allard:
    30 oktober 2017
    Toch weer heel wat anders dan Dubai... Laat het (echte) avontuur maar beginnen, veel plezier!
  5. Andrea:
    31 oktober 2017