Durban,

8 november 2017 - Umhlanga, Zuid-Afrika

We stonden op met een mager zonnetje, maar langzaam werd het steeds beter weer, On the road again naar Umhlanga, dit is de noordkant van Durban. Daar hadden we weer een prima guesthouse geboekt. Leo en Wilma hadden de penthouse met schitterend uitzicht over de Indische Oceaan. Wij kregen de bruidsuite 😂 althans daar moest het voor door gaan, ik heb nog gezocht naar de rozeblaadjes en champagne maar niets gevonden, wel een schilderij met een blote dame boven ons bed🤔???????
Bagage op de kamer gezet en lekker gaan wandelen naar de boulevard van Umhlanga. Hans en ik gauw de schoenen en sokken uit en door het zand en water van de Indische oceaan lopen, heerlijk😎. Lunch gebruikt op de boulevard met zeezicht, er stond nog wel een stevig fris windje. Door naar het centrum gelopen waar Wilma en ik een volledige manicure behandeling incl nagellak hebben genomen voor € 6,00 😉.
Terug naar de guesthouse waar we onder het genot van een borrel en nootjes onze volgende locatie hebben uitgezocht in Ladysmith. Dit zal voor 2 overnachtingen zijn aangezien in die omgeving er een hoop outdoor activiteiten zijn. Nu gauw gaan eten en lekker slapen in "Onze Bruidsuite 🤵👰" met een huge bubbelbad😅

1. Rob Hogerbrug:
    8 november 2017
    Pffft, gelukkig toch nog in het zeewater gelopen, anders had je hier toch weer naar Scheveningen gemoeten 😜
  2. Sander:
    8 november 2017
    Leuke verhalen weer ma!! Geniet ervan
  3. Marja:
    8 november 2017
    Ja inderdaad, hele leuke verhalen! Kan me, samen met de foto's, heel goed voorstellen hoe mooi het daar is en hoe jullie genieten!
  4. A.Cok van zleeuwen:
    Lekker water?
    schitterend allemaal!
  5. Ank:
    9 november 2017
    Prachtig allemaal en heerlijk...de zee :-)