Reisdag ( niet zo lang 😜)

12 november 2017 - Smithfield, Zuid-Afrika

Vertrokken uit Bloemfontein en onderweg naar de Garipdam. Nog wel even gestopt in het centrum van Bloemfontein om rond te lopen. Een troosteloos centrum met mega veel achterstallig onderhoud, zwerfvuil, en ingestorte gebouwen, te triest om aan te zien. Verder onderweg treffen we een landschap wat een gevoel oproept van een steppe landschap, droog verdord, weinig huisjes en geen vrolijk gekleurde mensen. Niet echt een omgeving om meerdere nachten te verblijven. Wel weer een prachtig onderkomen in de Letsatsi game Lodge gevonden, zo'n 30 km van Smithfield.
Prachtige vergezichten en heerlijk vertoeven aan het zwembad met een wijn en biertje. De struisvogels lopen rond de huisjes en zijn niet echt vriendelijk. Leo was zijn auto ingedreven door zo'n vogel en kon geen kant meer op🤣. De locatie voor morgen hebben we weer geregeld, Angler and Antelope Guesthouse bij Summerset East gaat het worden . Nu lekker wat eten en nagenieten van deze mooie dag👍

1. Linda:
    12 november 2017
    Told you so....crazyyyyyy birds....koekoek🐔
  2. A.Cok van zleeuwen:
    13 november 2017
    Geweldige omgeving, en wat een nieuwsgierig e Struisvogel, raampjes dicht!
  3. Marja:
    14 november 2017
    Hahaha die Leo!!!! Geweldig, zijn idd "crazy birds"! Ook weer superleuk onderkomen!
  4. A hogerbrug:
    15 november 2017
    Hallo We er een nieuwe ervaring op gedaan.Het is wel uitkijken,maar beter een struisvogel, dan een olifant naast je auto.Zo te lezen genieten jullie wel en je beleeft nog eens wat.Groetjes van ons,ook voor de reis genoten.Doeiiiii