Wandelen met de gids

17-11-18

Vanmorgen op tijd opgestaan om rond 09:00 uur met een gids een wandeling te gaan maken. De lucht is strak blauw en het is al zo'n 30 graden😅. De groep die zich had verzameld bestond uit 16 personen,  de gids gaf aan welke wandeling hij in zijn hoofd had en vroeg of iedereen akkoord was, wij natuurlijk ook instemmen want ja we kunnen wel wat hebben. De paden op de lanen in, het eerste stuk ging door het bos en de weilanden maar snel daarna werd het een stuk steiler en was van een goed geplaveide weg geen sprake meer. De eerste wandelaars begonnen af te haken en al snel waren we nog maar met 8 personen over. Ik moet zeggen dat we s'ochtends nog geopperd hadden om na de ochtend wandeling ook nog een middag wandeling te maken maar daar begonnen we al aardig van terug te komen. Uiteindelijk de geplande top bereikt maar het moest wel uit onze tenen komen. De terugweg was via een waterval waar alle drinkflesjes rap gevuld werden en menig hoofd in de waterval hing. Met een kleine omweg (ja dat was echt de moeite waard zei de gids🤣) kwamen we aan bij rotsen waar tekeningen te zien waren van 20.000 jaar geleden, wel heel bijzonder. Uiteindelijk ruim 3 uur na de start weer op ons verblijf aangekomen. Schoenen uit en drinken, dat was onze prioriteit!! Ons middag plan verviel (🚶‍♀️🚶‍♂️) en we zijn heerlijk bij het zwembad gaan liggen en onze warme voetjes 👣 rust gegeven. Wel hebben we besloten om morgen vroeg ons weer te melden voor een wandeling onder begeleiding, kijken of het morgen ons makkelijker af gaat.  Wel ff gauw petjes gekocht omdat de zon wel heel erg als een laser in je hoofd wil prikken. Nu gaan we lekker eten met natuurlijk 🥂.

1. Rob Hogerbrug:
    TOP
  2. Ank:
    Prachtig zeg!
  3. Wilma:
    17 november 2018
    Pittige maar mooie wandeling en prachtige rotstekeningen als beloning!
  4. Andrea:
    🤛🏻🤛🏻🤛🏻
  5. Marjolein:
    17 november 2018
    Wat vreselijk mooi daar!! 😍 dat uitzicht! Die tekeningen! Wat leuk om jullie te volgen, zet ‘m op!
  6. Marja:
    18 november 2018
    Geweldig, wat een wandeling! 💪👍
  7. Sonja:
    18 november 2018
    Mooie wandeling. Met de verbruikte calorieën kunnen jullie wel een hapje en drankje nemen😜. Geniet er van. Proost