Onderweg

16 november 2018 - Cathkin Park, Zuid-Afrika

16-11-18

Afscheid genomen (voorlopig) van de zee en onroute naar het volgende verblijf, Champagne Castle.  Op het gemak gereden en geen opstakels tegen gekomen. Wat ons weer opvalt zijn de kleine townships langs de kant van de weg, heel veel kinderen in school uniformen, geiten en koeien langs en op de weg,  heerlijk om alles te bekijken. Rond half 2 aangekomen op de bestemming. In de folder zag het er al mooi uit maar in werkelijkheid kom je ogen tekort. Wij zitten in een kamer met terras en uitzicht op de Drakensbergen, totale stilte hier alleen de vogels en krekels hoor je, het lijkt wel een kuuroord😉.  Deze accommodatie was alleen vol pension te boeken, en dat kan ook haast niet anders, in de verre omtrek alleen maar bergen. Voor de eerstvolgende winkel moet je een klein uurtje rijden. De verzorging is hier 10+,  je kan hier zoveel lekkers krijgen dat je op moet passen om niet in een grotere kledingmaat weer te vertrekken😂Vanmiddag even gezwommen en op ons eigen terras (hmm) boekje gelezen. Straks omkleden voor diner (Hans mag niet in zijn korte broek aan tafel😜) en dan kunnen we weer terug kijken op een heerlijke dag. Morgenochtend gaan we op pad met een gids voor een wandeling.

1. Linda:
    Ziet er super uit!!
  2. Ingrid:
    17 november 2018
    Iets later "aangehaakt", maar vanaf nu ga ik alle verhalen en foto's met plezier volgen! Geniet van al het moois en lekkers!
  3. Andrea:
    Super 😃