Via alternatief vlucht schema toch aangekomen😎

13 november 2018 - Dolphin Coast, Zuid-Afrika

Het plan was te vliegen met British Airways maar is Lufthansa geworden, het vliegtuig in Amsterdam mocht niet meer vertrekken en iedereen moest zijn bagage weer ophalen. Na een kleine 8 km op Schiphol te hebben gelopen en 3x in en uit checken hadden we geen probleem meer om een lange vlucht te gaan maken. 4 uurtje later dan gepland vertrokken we naar Frankfurt en vandaar met een rechtstreekse vlucht naar Kaapstad. Vervolgens door met een binnenlandse vlucht naar Durban en steeds was onze bagage weer aanwezig 😉 Enthousiast over Lufthansa, Deutsche Püntlichkeit is geen fabeltje, alles strak georganiseerd en veel beenruimte en goed eten. Auto opgehaald en linksrijdend in één streep naar de accommodatie in Ballisto gereden 😉. Prachtige accommodatie die uitkijkt over zee. Hier houden we het wel 3 dagen uit. Nu lekker uit eten met natuurlijk een fles lokale Chardonnay.

1. Thea:
    13 november 2018
    Lekker genieten, heerlijke begin van de reis
  2. Wilma:
    13 november 2018
    Die plaatjes nodigen uit om een heerlijke strandwandeling te maken!
  3. Peet:
    13 november 2018
    Dat ziet er al heerlijk uit🍷🍷
  4. Rob:
    13 november 2018
    Al dat standaard reizen is saai. British airways maakt het tenminste spannend 🤪. Accomodatie en uitzicht super. 👍
  5. Marja:
    13 november 2018
    Oh schitterend dat uitzicht! Jullie mega lange reis is beloond!! Nu begint het echte genieten! Proost en heeeeel veel plezier!!
  6. Charlotte:
    13 november 2018
    Valse start die toch goed uitpakt!
    Leve Lufthansa!
    Het avontuur kan beginnen!!!
    Volg het met plezier 👍
  7. Carin Borgert:
    14 november 2018
    Wat gaaf om weer terug te zijn. Geniet ervan. Aan het uitzicht kan het niet liggen :)
  8. Theo en Annie:
    15 november 2018
    Ben een klein beetje jaloers op jullie, geniet er maar heerlijk van. Prachtig uitzicht.