Ballito, Umhlanga

15 november 2018 - Dolphin Coast, Zuid-Afrika

14-11-2018
Aangezien ik al vroeg wakker was heb ik maar gelijk gebruik gemaakt om de prachtige zonsopgang over de zee vast te leggen. Foto is mooi maar in werkelijkheid veel mooier. Na een heerlijk ontbijt zijn we een flinke strandwandeling gaan maken. Het weer is prachtig en de temp is ongeveer 25 graden. In de loop van de middag de auto gepakt en naar Umhlanga rocks gereden. Even wat herinneringen van vorig jaar ophalen, niet veel veranderd wel veel nieuwbouw bijgekomen. Wilma de nagelstudio is failliet😢. Daarna terug naar ons onderkomen om even niets te doen, onze enige zorg voor vandaag is nog "Waar gaan we eten".
15-11-2018
Opgestaan met een zonnetje maar ook wat bewolking. Aangezien we gisteren aardig wat gelopen hebben (13km) gaan we vandaag wat meer in de rust modus. De bewolking was al snel weg dus besloten we naar het strand te gaan. Parasol en stoeltjes gehuurd en heerlijk een paar uur in de zon gezeten en gelijk genoten van de enorme hoge golven. S' middags nog stukje langs de kust gaan toeren, prachtige kuststrook maar op een gegeven moment is alles wel hetzelfde.
De dag afgesloten in een gezellig restaurantje. Morgen vertrekken we naar de Drakensbergen ( https://champagnecastle.co.za ), 260 km van onze huidige plek vandaan. Onze lokatie van de afgelopen 3 dagen sluiten we af met een ruime 7.5 🙂.

1. Wilma:
    15 november 2018
    Wel, dat wordt volgend jaar op zoek naar een nieuwe nagelstudio. 😜
    Maar gaan jullie eerst maar heerlijk wandelen in Drakensbergen.
  2. Rob Hogerbrug:
    15 november 2018
    Lekker relaxed tot nu toe 😀
  3. Marja:
    16 november 2018
    Heerlijk, eerst even beetje relaxen in een prachtige omgeving!👌😎
  4. Linda:
    16 november 2018
    Have fun lekker niks doen!
  5. Hetty de Bock:
    16 november 2018
    Dat klinkt zeer relaxed zeg! Maar daar is het dan ook vakantie voor!😉
  6. Andrea:
    17 november 2018